zaterdag 7 februari 2009

Ze kreeg een zoon

Een vroegere schoolvriendin van mij, waar ik nog altijd een 'kaartjesuitwisselingcontact' mee hebt, is onlangs voor de 2e keer moeder geworden. Een geboortekaartje kan dan ook niet uitblijven.

Eerlijk gezegd had ik verwacht dat ik Cuttlebug's embossingmall "Swiss Dots" gisteren al zou kunnen ophalen, maar dat zat er helaas niet in. De levering had wat vertraging opgelopen. Daarom heb ik maar een andere mall gebruikt. Iets minder mooi voor de gelegenheid, maar het kan er wel mee door.

Zo goed en zo kwaad als het ging heb ik gepoogd een wit kaartje te fotograferen. Zie hier het resultaat:



Used: Cuttlebug, embossingmall D'vine Swirl, embossing/die set Celebration Stamps, cardstock, shrinky dink, stamp, lint

Voor het maken van het strikje heb ik wel de nodige blogs afgestruind. Tja, het was nu eenmaal voor het eerst dat ik 'zo'n ding' moest maken. Uiteindelijk ben ik op het blog van Dawn beland. Het is even oefenen, maar op zich heel goed te doen.

Fijne avond verder!


1 opmerking:

  1. Leuke kaarte, Jolan!!
    Heb je in het vorige bericht gelzen dat ik je getagged heb op mijn blog?? ;-)

    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...