woensdag 4 februari 2009

Schuld aflossen

Donderdag 22 januari jl. was ik bij Dolls & Decorations. Het was de eerste dag de last sale ever, want helaas sluit Dolls binnenkort haar deuren.

Dolls banner

Niet eerder heb ik scrapshoppen 'zo niet leuk' gevonden. Ondanks dat hebben we het toch ook gezellig gehad. Sandra, Hanneke en ik vonden als echt Dollies zijnde dat we toch iets blijvends moesten hebben van Dolls. Zo kochten we alle 3 een echte Dolls stoel.
De foto van mijn stoel zou ik op het
Dolls forum plaatsen, maar liet maar steeds op zich wachten. Nou, hier is-ie dan, mijn echt Dolls stoel:



Van het weekend ben ik, naast het uitvogelen hoe een blog nu exact werkt, ook nog bezig geweest met een ring om m'n linten aan op te hangen. Dit idee is afkomstig van
Jane Ettia Jones.

Ook deze foto's zal ik ook nog in het Dolls forum plaatsen, maarre... Hanneke heb ik zo mijn schuld ingelost?

7 opmerkingen:

  1. Hey Yo,

    Wat staat die gaaf je stoel!!!
    En die lintje zijn ook super, dat wil ik ook nog gaan doen. Ik ga die limegroene stoel ook nemen, Wim zei:"koop hem maar!" Gaaf hè?!

    Groetjes Sandra.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja!! Daar issie dan, goed gedaan!! Staat mooi hoor!! Maarre.... wordt jij ook zo statisch van die stoel??

    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gaaf die stoel zeg! En je blog ziet er mooi uit, succes ermee. Nu nog scrappen. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Jolan,

    Ik herkende de stoel meteen. Fantastisch!
    Hoe doe jij dat met die drie kolommen?
    Ik zou dat ook wel willen.
    Kun je het me uitleggen?
    Veel plezier met je Blog!

    Groetjes, Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb een verkeerde naam ingevuld.
    Nu even goed, hoop ik!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. die stoel staat mooi op je kamer. En het was leuk om jou die zaterdag ook eens een keertje in het echie te zien.
    groetjes Heidie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb je getagged op mijn blog...

    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...