zaterdag 7 februari 2009

Tagged

Zojuist ben ik 'getagged' door Hanneke. Heel fijn dat je mij hier op attendeerde, want ik had het nog niet gezien.

De regels zijn als volgt:
- ga naar de map waar je jouw foto's bewaard op je computer;
- ga dan naar het 6e mapje en pak hier de 6e foto;
- z
et deze foto op je blog en vertel wat het verhaal rondom deze foto is;
- t
ag hierna 6 personen en vraag hun om hetzelfde te doen;
- laat een berichtje op hun blog achter of stuur ze een emailtje om ze te laten weten dat jij ze hebt gekozen.

Well, here we go...


Deze foto is gemaakt tijdens een bezoek aan de fokker van onze hondjes. Hier mijn hondje Lil' Hurricane (li.) samen met zijn zusje Busch.

Ik geef deze tag door aan Rozella, Marga, Frida, Nicky, Daniëlle & Janine.

Geniet nog even van je weekend!



6 opmerkingen:

  1. Leuk dat je mee deed met deze tag!

    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt voor de "tag"... ik had hem al gekregen. ;-) Dus nog een keer dezelfde foto is ook niet wat. Misschien doe ik hem in de loop van deze week nog wel 's, maar dan met de 12e foto uit het 12e mapje ofzo. ;-)

    Groetjes,
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ooh wat lief!
    ontzettend bedankt!
    ik ben ook al getagged, maar het blijft leuk! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk Jolanda, dat je me hebt getagged.
    Ik had hem ook van Nicky maar nog niks mee gedaan dus dat komt nu goed uit :)
    En leuk dat je me hebt gelinkt, ik heb jouw ook gelinkt.
    Ik ben jaloers op je banner, dat heb je prachtig gedaan !

    Groetjes, Frida

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bedankt voor deze leuke tag Jolan :) Net als Frida had ik hem ook al van Nicky, en nu heb ik de foto op mijn blog gezet inclusief bijbehorend verhaaltje.
    Je blog ziet er mooi uit! Vooral je banner vind ik echt geweldig.
    Liefs,
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ohhh je hebt chiwhawha's, leuk :D Laat je die gewoon de hele dag alleen als je werkt?

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...