zondag 29 maart 2009

Basic Grey

Via Petra had ik een bestelling in the U.S. geplaatst: de "Porcelain" line van "Basic Grey".
Toen ik deze lijn zag was ik meteen echt helemaal verkocht. Is het geen beauty?!
Ik heb de papierlijn aangevuld met wat bijbehorend knoopwerk en rub-ons.


Hier nog een gedeelte van dezelfde lijn. Aangevuld met "(Un)dressed" chipboard (eveneens van Basic Grey) en Martha Stewart's "scallop dot" edge punch. Deze punch stond al een tijdje op mijn verlanglijstje.

Onderstaande pads (6x6", "porcelain" en "bittersweet") waren dubbel gearriveerd. Zodoende heb ik ze van Petra gekregen. Lief, hè?!

Lang leve tijd gebrek, maar ik hoop toch echt dat ik mij op zeer korte termijn uit zal kunnen leven op al dit moois.

Nog een deel van de bestelling staat in backorder. 'k Kan haast niet wachten totdat die zich laat zien.

Fijne avond.

c.u.

2 opmerkingen:

  1. Wat een mooie spullie heb je toch gekocht! Ben erg benieuwd wat je er mee gaat maken.
    Bye,
    San

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dat papier heb ik ook..vind het zo'n mooie serie!!.ben benieuwd wat je er van gaat maken
    groetjes alice

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...