donderdag 12 maart 2009

Even wat uit proberen

Vanavond wederom met een clear card bezig geweest. Onder het motto "je moet toch van alles uitproberen" heb ik deze rond geen tekst op de voorkant van de clear geplaatst, maar op het achterste binnenblad.
Misschien is het een kwestie van oefenen en/of had ik er beter aan gedaan de cirkel in het midden te plaatsen, zodat de stempel in het midden zou komen, maar toch denk ik niet dat een volgende keer hier voor zou kiezen. Hoewel... met een ander soort stempel of een rubb' on...?! Naaaah, we zien het wel.

In ieder geval, dit is 'm geworden...

Used: ShortCuts clear card, 'left overs'.

Net als zo vaak gebeurt, had ik deze keer weer gezelschap van Homeboy. Op zich wel gezellig hoor, maar meestal moet ik 'm tig keer van m'n bureau afsturen aangezien hij het liefst pal voor m'n neus gaat zitten.

Op deze foto laat meneer zien dat hij zo nu en dan best wel eens stil kan zitten.


Tja... en als je dan denkt een mooier plaatje van 'm te kunnen schieten, zet Homey zich alweer in beweging (om vervolgens over m'n toetsenbord te kunnen walsen) en weg fotomomentje.


Trouwens toch wel een verschil met de foto die ik een paar weken terug op m'n blog had geplaatst van m'n scrapkamer. Op dit kleine stukje werkblad is toch al duidelijk het gevolg van een soort van explosie waar te nemen.

Fijne avond verder!

4 opmerkingen:

  1. Leuke kaarten zijn het geworden...

    En ohhh die kat wat een grandioos mooi beestje...*kwijl kwijl*
    Ik heb een zwak voor rooie cq rossige katten/poezen. Op mijn blog heb ik foto's van mijn rooie monster...

    Groetjes Mariëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt een super kaart!! En wat een snoessie is homeboy!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart weer !
    En een gweldig kat heb je, zo fotogeniek......

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Allebei plaatjes zowel de kat als het kaartje!!!!!!!!

    Geweldig!!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...