zaterdag 7 maart 2009

Girls out shopping

Voor vandaag hadden Petra, Sandra (schiet eens op met je blog, San) en ik afgesproken om een paar scrapwinkels onveilig te maken.
Essies Hobbywereld (Almere) stond sowieso op het program, want die heeft gisteren haar deuren geopend en daar waren wij eigenlijk wel nieuwsgierig naar. Verder besloten we af te reizen naar Apeldoorn en Doorn.

De eerste berichten over Essies had ik inmiddels al gehoord. Hetgeen mij ter ore is gekomen waren nu niet bepaald de meest enthousiaste reacties. Op dit moment kan ik niet anders dan mij aansluiten bij het niet al te enthousiaste publiek. Ik heb zowaar niets gekocht (well, that's a first).
Het gerucht gaat overigens dat er uiterlijk medio april a.s. amerikaanse lijnen in de winkel zouden liggen. Laten we het hopen...

Next stop:
Scrappoint te Apeldoorn.
Een super klein winkeltje. Op zich best wel leuk, maar eigenlijk voor ons niet echt nieuwe dingen. Toch hebben we hier alle 3 nog wel wat gekocht.
Dit zijn in ieder geval mijn aankopen:


Ik heb meteen de Cards Only meegenomen. Gewoon 'voor leuk' en om de scrapsels van Ingrid en Hanneke te kunnen bewonderen.

Volgende halte:
Paper & Pictures te Doorn.
Laten we het er voor nu maar op houden, dat ik daar misschien nog eens naar toe wil op het moment dat ze in het nieuwe pand zitten. Ik heb er nog wel wat aankopen gedaan, maar op dit moment kon de winkel mij niet bekoren (staat volgens mij haaks op hetgeen de meeste mensen over deze scrapshop denken, maar ja). Daarnaast vond ik P&P ook nog eens behoorlijk aan de prijs.


De buikjes werden verwend met een bezoek aan het pannenkoekenhuis en daarna zijn we weer richting Almere afgereisd. Hoewel onze scrapaankopen wat tegenvielen (in hoevelheid), hebben we echt een heel gezellige dag gehad, die zeer zeker voor herhaling vatbaar is.

Trouwens... ik ben wel tot de conclusie gekomen dat we met Dolls & Decorations echt vreselijk zijn verwend. Het zal moeilijk worden een winkel te vinden die daar aan kan tippen.

7 opmerkingen:

  1. Een leuk scrapshop tripje....al was het misschien niet helemaal wat je verwacht had. Dat Paperloft papier heb ik donderdad ook gekocht. ;-) Ik ken de eerste 2 winkels niet, maar P&P vind ik persoonlijk erg leuk. Veel plezier met je nieuwe aankopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke spulletjes heb je gekocht. Ben benieuwd naar de creaties die je daarmee gaat maken

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Klinkt toch al met al goed.....
    Ik kom ook errug graag bij P&P maar smaken verschillen he?!

    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je aankopen zien er leuk uit. Ben benieuwd wat je er mee gaat maken.

    Groetjes Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Klinkt als een heel gezellig tripje!! Ik kan me voorstellen dat je zo over P&P denkt hoor. Ik vind het een leuke winkel qua spulletjes, maar het staat allemaal zooooo dicht op elkaar. Ik denk dat met het nieuwe pand daarvan al een groot deel is opgelost!
    Liefs,
    Leontine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke dingen heb je aangeschaft. Enne ik hoor graag je reviews van alle andere scrapbookwinkels in Nederland LOL

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ziet er erg leuk uit en ik ben 1 keer bij PenP geweest maar vond dat ook niet voor herhaling vatbaar. Ondanks dat heb ik er toen ook wel wat gekocht want ze had wel de nieuwste Jenny Bowlin. Als stempelaar vind ik Joan Govaert in Ede erg leuk. Maar weer weinig leuke inkleur stempels daar. Ben het met je eens dat we Dolls nog heel erg gaan missen. Bedankt voor je leuke verslag, en het belangrijkste is toch dat julie een leuke dag hebben gehad.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...