vrijdag 6 maart 2009

IJskrabbels

Oh, wat een ramp zeg. Koud een blog begonnen en nu al tijdnood waardoor ik m'n blog niet kan bij houden.

Afgelopen periode heb ik ook niet zo heel veel kunnen scrappen. Echt helemaal stilgezeten op scrapgebied heb ik nu ook weer niet (maar het scheelt niet veel). De foto's van afgelopen ijsperiode zijn onlangs op de deurmat gevallen en tja... dan was er nog Dolls & Decorations laatste DGNB-kit.

Aangezien drukte soms ook nog wel eens 'inspirantieloosheid' met zich meebrengt en ik daar natuurlijk ook door ben geveld, heb ik voor copycat gespeeld en heb ik mijn scraplayout "Ice Queen" afgeleid van een layout van Norbiba.


Used: acrylverf, BoBunny Dots, BoBunny Whishes, brad sneeuwvlok, breed kant, bruin cardstock, Cricut (sneeuwvlok), Fiskars Waterpunch, Fiskars punch met sneeuwmotief, Glitter Snow, Making Memories alphabet, Thickers.

Dankbaar onderwerp op deze layout is mijn nichtje, Nala (9), die haar eerste stappen op het ijs heeft gedaan. In eerste instantie stond ze bijna met de tranen in d'r ogen, want ze vond het doodeng en durfde het ijs niet op. Eenmaal op het ijs was die angst in no time overwonnen en heeft ze er echt heel veel plezier op beleefd.
Het zal mij benieuwen of we volgend jaar een soortgelijke winter zullen krijgen...

6 opmerkingen:

  1. Super! Mooie lo's heb je gemaakt!
    En leuk dat je even kwam chatten!

    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuk Jolanda.
    De sfeer is ook echt winters.
    Goed getroffen hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een leuke spread Jolanda en ik vind de foto's ook erug leuk vooral die sprijd stand

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige LO heb je gemaakt. Ik hoop dat je de tijd vind om er meer te maken, want dit is echt genieten hoor :)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...