zaterdag 21 maart 2009

Made by Nala

En wat doe je dan als je (o.a.) scrapverslaafde nichtje een weekendje komt logeren...? Juist, je gaat aan de scrap. Nou ja, eerlijk gezegd heb ik er deze ronde alleen maar naast gezeten en heb zelf niet gescrapt. Alleen Nala zo nu en dan wat geholpen met het maken van d'r tag.

Met d'r 9 jaar is ze er van overtuigd dat ze "de jongste scrapster van de wereld" is, dus ach... ik laat d'r maar in die waan. Nala wilde d'r werkje dolgraag op internet showen. Bij deze dan...


Tag made by Nala

De vlinder heeft o.m. een "Glitter Snow" behandeling gehad, maar op de foto zie je daar jammer genoeg niet al te veel van terug.

4 opmerkingen:

  1. wat heeft Nala er een mooie tag van gemaakt Jolanda, ze heeft echt scrapperstalent

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind dat de tag erg mooi is geworden. En ik kan me zo voorstellen dat jullie het samen erg gezellig hadden tijdens het scrappen.

    Groetjes,
    Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schatje!!!
    Ze heeft wel talent zeg!

    Bye San.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...