woensdag 11 maart 2009

My first clear card

Ergens begin vorige week besteld en sinds maandag in huis: ShortCuts' clear cards.
Vanavond ben ik er eens voorzichtig mee aan het freubelen geslagen en zie hier het restultaat. Weliswaar nog niet aan kaart dat tot de toppers behoort, maar toch...

Vraag me niet waarom, maar het is toch heel anders werken dan met gewoon papier.

Used: Cardstock, Cuttlebug Butterflies en 'left overs'.

De volgende keer zal ik een wat grotere kaart maken, want zo'n kaartje van 12½ x 12½ cm. vind ik op dit moment eigenlijk nog een hoop gepriegel.

Oh, enne... mochten er nog mensen zijn die tips & tricks willen doorspelen... by all means, please do!

Het 's avonds nemen van een foto van een clear card kost (in mijn geval dan) ook iets meer moeite: zonder flits is de kaart te donker, maar gebruik je de flitser dat weerspiegelt de flits weer op je clear card. Uiteindelijk ben ik daarom maar naar de badkamer verhuisd om een beetje een knap plaatje te schieten. Ging wel een stuk beter, alleen krijg je wel mijn spiegelbeeld cadeau.

Fijne avond verder.

3 opmerkingen:

  1. Ik vind je kaart zeer geslaagd helemaal voor een eerste clear kaart!

    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik vind het wel een hele mooie kaart..zeker voor de eerste keer..ik heb ook al een paar proberen te maken,is idd heel lastig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind je kaart ontzettend mooi geworden. Leuke aankopen ook in je vorige berichtje, zo te zien hebben jullie een hele leuke dag gehad :)
    Liefs,
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...