zaterdag 28 maart 2009

An oldie: Douglas Photoshoot

Nou OK, ook weer niet bepaald prehistorisch, maar deze layout is toch alweer begin januari van dit jaar gemaakt. Ik blijf 'm leuk vinden en wilde hem zodoende ook graag op mijn blog kwijt.
De layout is expres heel simpel gehouden, omdat ik niet wilde dat het, gezien de kleurstelling van de foto zelf, te druk zou worden.

De foto's zijn eind september 2008 genomen tijdens een Photoshoot van Parfumerie Douglas. Op zich heel erg leuk om een keertje mee te maken.

Zeker als je, net zoals ik, niet zo graag voor de lens staat.

V.w.b. de overbelichting: daar ben ik heel erg goed in wanneer de foto van een layout 's avonds wordt genomen.

c.u.

2 opmerkingen:

  1. Wow wat een mooie lo's heb je gemaakt. Het papier wat je hebt aangeschaft via Petra is inderdaad erg mooi. Ik ben benieuwd wat je daar mee gaat maken.

    Groetjes,
    Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze had ik nog niet gezien,
    ze zijn erg mooi geworden!!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...