zondag 22 maart 2009

Spring time

Nu de lente officieel haar intreden heeft gedaan, vond ik het weer eens tijd worden voor een nieuwe layout voor m'n blog. Uiteindelijk ben ik toch geruime tijd bezig geweest om het nodige bij elkaar te sprokkelen voor deze layout.

Toen bleek ook nog eens dat mijn eerste keus, dezelfde was als die van Sandra... Dus weer verder met mijn speurtocht over "the world wide web". Uiteindelijk ben ik wat tegen het lijf gelopen en heb ik deze set in elkaar gedraaid. Wel aardig, al zeg ik het zelf.

c.u.

8 opmerkingen:

  1. Wat een leuke header voor je blog heb je gemaakt. Ik vind hem erg mooi.

    Groetjes,
    Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helamaal gelukt Jolanda, ik krijg er lentekriebels van!
    Groetjes, Floortje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is inderdaad heel erg leuk, maar ik vond die andere ook prachtig.
    xx
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey Jo,
    Helemaal leuk joh!!
    Leuke kit is dat, ik heb hem ook.

    Bye bye San.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb inmiddels alweer een andere header,dus je kunt de jouwe weer veranderen hoor als je wilt! LOL!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. heerlijk voorjaars Jolanda moet me er ook maar weer eens in gaan verdiepen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...