vrijdag 13 maart 2009

Tag

Aangezien ik geen zin had om al actief bezig te zien deze ochtend, ben ik met wat freubelwerk begonnen: een tag. Onlangs een van de opdrachten van de online crop op het Dolls forum.

Voor mezelf ben ik wel tot de conclusie gekomen dat ik de volgende keer bij het shoppen niet alleen op papier moet letten, maar ook op de embellishments e.d. om het allemaal een beetje leuk aan te jurken.
Op dit moment heb ik iedere keer het gevoel 'iets' te missen en zodoende laat ik het echt leuke papier wat ik heb nog even voor wat het is. Ach ja... en zo weet je elke keer weer beter waar je bij je scrap aankopen op moet letten.

Have a nice day y' all.

3 opmerkingen:

  1. hartstikke leuk!!..je breng me wel op een idee..moet vanavond naar een verjaardag en kan ook wel is een tag maken voor aan het kadootje!!ik sla em op

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat heb je er een leuke label van gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Al doende leert men enzo...maar hier is niks mis mee hoor, vrolijke tag!
    Groetjes, Floortje

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...