zondag 26 april 2009

Ingekocht

Vlak voor Dick en ik naar Disney gingen, heb ik het nodige in m'n winkelmandje laten vallen bij Dolls & Decorations. Gisteren heb ik het opgehaald. Op onderstaande foto staat slechts een deel van m'n inkopen, maar ik had nog veeeeel meer.
Ik heb behoorlijk wat papier ingeslagen van Bo Bunny's, Upsy Daisy Designs, Imaginisce, Jenni Bowlin, maar ook wat (clear)stamps, bloemetjes, hotfix steentjes, Martha Stewart's "Doily Lace" edge punch ennnn... the Bind it All (finally!).
Gisteren heb ik trouwens meteen weer punches van Martha Stewart besteld: "Zig-zag" en "Double Scallop". Het is ook zooooo verslavend... (zucht).

Ook heel leuk, is het cadeautje dat je krijgt als je iets bij Dolls & Decorations hebt besteld (zie op foto BIA).

Helaas heb ik dit weekend nog geen tijd gehad om er wat mee te freubelen, maar dat zal niet al te lang op zich laten wachten.

Tijdens ons verblijf 'en Paris' is uiteindelijk ook nog het laatste deel van mijn bestelling bij "Oh My Crafts!" binnengekomen. Ik had het al in januari besteld, maar er is iets mis gegaan. De afdeling klantenservice heeft uiteindelijk toegezegd 'de boel' wederom toe te sturen.
Deze ronde werd het binnen no time afgeleverd.
Ik kan in ieder geval niet zeggen dat ik er op Cuttlebug gebied niet warmpjes bij zit voor de kerst, want in mijn vorige bestelling zat ook al het nodige X-mas-stuff en nog wat andere leuke Cuttlebug mallen. Voor zolang als het duurt kan ik weer even voort.

Fijne avond verder!

c.u.

10 opmerkingen:

  1. Wat een mooi papier heb je gekocht?

    Groetjes,
    Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie spulletjes heb je gekocht!! Veel plezier ermee en dat zal zeker lukken als ik jouw keuze zie van wat je hebt gescoord...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Cool stuff!!;-))
    Wat zijn BoBunny en Upsy Daisy mooi hè?! Die heb ik ook gekocht!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oeh wat een leuke spullies Jolanda. Ennuh ... je kunt al lekker met je kerstkaartjes beginnen zie ik ;)

    Groetjes, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ooooh wat een mooie papiertjes heb je gekocht, die rechtsonder zijn zo ontzettend mooi. En de roze Bind it All... wow!!
    Liefs,
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke spullen en dat papier is super mooi zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Jolanda,

    Leuke, mooie, prachtige spulletjes laat je daar zien :)
    Ik heb ook weer het nodige ingeslagen. Zoooooooo leuk om dat van de post te krijgen :)

    Jullie tripje naar Disney ziet er ook leuk uit.
    Ben er nog nooit geweest maar het lijkt me ontzettend leuk !!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ohhh dat ziet er mooi uit allemaal!
    Ben je al begonnen aan de Kerstkaarten???

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...