zaterdag 18 april 2009

Tijd voor een kaartje

Het is alweer een tijdje terug dat ik iets gepost heb. Afgelopen periode heb ik dan ook behoorlijk met m'n neus in de boeken gezeten voor het min of meer verplicht behalen van certificaten die ervoor zorgen dat de tot dusver behaalde assurantiediploma's geldig blijven. Er voorzichtig van uitgaande dat ik het examen/de toets van afgelopen donderdag in de spreekwoordelijke pocket heb, moet ik er nu nog een doen.

Het laatste examen/de laatste toets is over een week of 6, dus nu heel even tijd voor wat ontspaning en "man" ben ik daar even aan toe, zeg...

Vanavond ben ik bezig geweest met een verjaardagskaartje voor een vriendin... eeeehh... die vandaag jarig is. Ja, ik weet het... ietwat aan de late kant, maar beter laat dan nooit nietwaar?! Ik ben er afgelopen periode simpelweg niet aan toe gekomen.

Used: The Cuttlebug en de Swiss Dots mal, 2 kleuren cardstock, papier uit de Bittersweet line van Basic Grey, edge punch "scallop dot" van Martha Stewart, lint en strass steentjes.

Overigens, vanmiddag heb ik mij ook flink uitgeleefd in Petra's webshop Dolls & Decorations. Ik heb niet alleen het nodige aan papier besteld, maar ook de roze versie van de Bind it All. De BIA stond al geruime tijd om m'n verlanglijstje en vandaag heb ik besloten hem daar maar eens van af te halen. In eerste instantie maar eens even flink You Tube langs om te zien welke mogelijkheden dit apparaat allemaal heeft. Mocht ik er onverhoopt niet uitkomen, dan kan ik altijd nog bij Sandra of Petra aankloppen.

Well, that's all for now.
Fijne avond verder.

c.u.

3 opmerkingen:

  1. Ik vind je kaartje prachtig!!!
    En ze moest hartelijk lachen om je Hallmark kaartje! ;-))

    groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...