zondag 24 mei 2009

Card Patterns #16: Happy Birthday

Jeetje, het wordt nog eens wat met me. Zou het dan echt zo zijn dat ik mijn scrapleven aan het beteren ben?! Anyway... vanochtend een verjaardagskaartje gescrapt, die ik meteen even bij iemand in de bus ga gooien.

Hij is gemaakt aan de hand van deze sketch van Card Patterns.


Hier mijn uitwerking er van.

Used: cardstock, "Perfect Harmony" van Daisy Bucket Designs, lint, knopen, Cuttlebug, Swiss Dots, Spellbinders Nestabilities "Labels One", Martha Stewart's "Doily Lace" punch, American Arts Stamp.

You like? Eeeeh... ikke wel (ooooh... da's al de 2e keer dat ik enthousiast ben over eigen werk).

Have a nice day!

c.u.


12 opmerkingen:

  1. Geweldige kaart Jolanda, mooie kleuren combi. Je kunt terrecht trots zijn hoor op je eigen werk!!!
    En...prachtige foto heb je ervan gemaakt!

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is wéér een mooie Jo!!! ;-))

    Groetjes San.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jolanda,
    You did a great job on the card pattern! I love it!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow Jolanda, this is impressive! I love the colors and patterns you used and how the nature contrasted the background.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is ook gewoonweg een enorm mooi kaartje, en het komt wel goed hoor betreft het beter vinden van je eigen werk, dat hebben we allemaal wel. Deze kaart is wederom top!

    groetjes Dora

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooiiiiiiii!!!!! Die ga ik een keertje proberen te liften ;-)))

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh I love the colors and patterns here. The polka dot DP with the embossed background. Great idea! So glad you could play along with us on CP!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...