zondag 31 mei 2009

DCL #1: sending you birthday whishes

Onlangs is er een nieuw challenge blog van start gegaan: Dutch Card Lovers. Mede omdat Sandra daar in het DT is gevraagd, heb ik mij daar direct aangemeld, maar sowieso heb ik sinds kort mogen ontdekken dat die challenge blogs wel leuk zijn.

Hier de 1e DCL-sketch: En dan hier mijn uitwerking ervan...

Supplies: cardstock, Basic Grey "Porcelain", nestabilities, Martha Stewart's Doily Lace border punch, knoopjes, Stampin' Up "Circle of Friendship".

Aangezien ik een klein kaartje heb gemaakt, heb ik bewust geen bloemen bevestigd. Anders wordt het zo propperig, vind ik.


De vage afbeelding van de stempel heb ik inmiddels vervangen voor een scherpe/duidelijk leesbare versie.

Bedankt voor het kijken en voor straks alvast welterusten gewenst.
c.u.


10 opmerkingen:

  1. Hoi Hoi, Allereerst heel erg leuk dat je hebt meegedaan met de 1ste challenge van DCL. Je kaart is harstikke mooi geworden!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is hartstikke leuk en mooi geworden. Die stempel ondanks dat ie niet sckerp is, vind ik ook erg leuk!
    Mooie uitwerking van de sketch
    veel liefs Dora

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele mooie uitwerking van de sketch, ik vindt hem heel mooi geworden. :)) Leuk dat je mee doet :)).

    Groetjes Rosalien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk dat je meteen al mee hebt gedaan met de eerste sketch op het DCL blog! Je kaart is lief met die zachte kleurtjes,groetjes, Wendy.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig kaartje Jo!!
    En erg leuk dat je mee hebt gedaan met de challenge!!

    Liefs San.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Erg leuk kaartje heb je gemaakt Yolanda, we maken zondag een top 3 bekend en maandag de winnaar. Leuk dat je hebt meegedaan

    Gr. Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig kaartje !! Vind de pasteltinten erg leuk ! Bedankt voor het meedoen !
    Greotjes Berdien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een snoepie je kaart!
    Groetjes, Floortje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schattig kaartje Jolanda, mooie kleurencombinatie en zo fijntjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. een heel mooie kaart!!!

    groetjes Riky

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...