zaterdag 23 mei 2009

Fright Night 2008

Gôh, eigenlijk wel toepasselijk om uitgerekend deze layout vandaag te plaatsen. Vandaag ben ik 40 geworden (zucht) en als ik ergens bang voor ben... Nou OK, ik overdrijf, maar ik vind het echt 3x niets. Maar ja, flink smeren dan blijven die lijntjes nog wat langer weg.
Hier de e-card die ik vanochtend vroeg van Margreet heb ontvangen. Deze vond ik wel leuk om te plaatsen.

Ze heeft me ook nog een andere gezonden... Nu weet ik eigenlijk niet of ik nog wel met d'r wil praten (hahahaha).

Maar OK... Fright Night...
31 Oktober 2008 ligt alweer een tijdje achter ons, maar ik heb er nog een paar foto's van liggen en daar moet je dan toch nog wel iets mee doen natuurlijk. Alleen was de vraag: welke foto's te gebruiken, want de leuke heksenoutfit die ik had aangeschaft was toch behoorlijk wat korter dan ik had verwacht en liet bij beweging bijna meer dan alleen maar been zien.

Gelukkig zaten er nog een paar foto's tussen waarop alleen mijn bovenlichaam stond afgebeeld.

Used: Core Color Core cardstock, "Hallowhimsy" van Imaginisce, "Pretty Little Girl" Dots van My Mind's Eye, Die-Cut Cardstock van K&Company, Cuttlebug, Swiss Dots, Quickutz Classic Diesel

Deze foto's zijn genomen bij Dolls & Decorations in de tijd dat Petra naast de webshop ook nog haar 'gewone' scrapwinkel had, waar op Halloween een zgn. Fright Night crop werd gehouden.

Onderstaande layout is degene die ik destijds op de crop gemaakt. M'n nichtje, Nala, was toen gezellig mee.

Wel leuk hoor. Allebei in de 'koude make up'.

Fijne dag!


c.u.

6 opmerkingen:

  1. Als eerste van harte gefeliciteerd met je verjaardag. De smeersel helpen goed hoor, ik had je geen 40gegeven.
    Dat was ook een leuke avond vond ik, de fright night. De layouts die je heb gemaakt zijn leuk. Moet nog steeds de foto's ontwikkelen. Heb die avond wel geweldig papier megenomen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met de big 40!! Ik weet hoe het voelt. ;-) Valt best hoor! Leuke lay-out. En leuk dat je meteen het Diesel alfabet hebt gebruikt.

    Fijne verjaardag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van harte gefeliciteerd! En jij 40.....ik had het niet gedacht!
    En wat zijn die lootjes leuk zeg, jammer dat ik er niet bij was ziet er enorm leuk uit!

    groetjes Dora

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met je 40ste verjaardag. En hoe voelt dat nou? Het is voor mij al zo lang geleden dat ik het alweer bijna vergeten ben =P ^^
    Leuke LO's zijn het geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou, nog van harte gefeliciteerd grote meid!!!! Nu hoor je er ook bij..................(bij die oude wijvenclub, haha).
    Het leven begint pas bij 40, zeggen ze toch? Nou kom maar op dan........

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ten eerste van harte gefeliciteerd! En de LO's zijn erg leuk. Op Fright Night was ik net 40 jaar + 1 dag ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...