zondag 17 mei 2009

It's a girl

Als er een iemand kritisch is op eigen werk, ben ik het wel. Misschien wel een beetje te kritisch.

Soms gebeurt het wel eens dat je iets maakt dat je echt helemaal vol lof bent over hetgeen je zelf hebt gemaakt. Dat is mij gisteren overkomen naarmate dit kaartje steeds meer vorm begon te krijgen.
Het is echt zo simpel als wat, maar persoonlijk ik vind 'm echt heel erg leuk geworden.

Used: cardstock, naaimachine, Cuttlebug, Swiss Dots, Celebration Stamps, Just My Type, Fiskars Threading Water punch, Cricut Expression, Beyond Birthdays, Copic Ciao RV10

Ik heb 'm gemaakt voor onze buren die van de week hun eerste kindje hebben gekregen. Straks dus maar even in de bus doen bij ze.

Hier nog een paar pictures van mijn doggies (Jazz (li.) & Hurricane (re.). Vorige week zondag genomen toen het weer er een stuk vrolijker uitzag dan nu.

Ik kwam er zojuist achter dat ik het onderstaande kaartje nooit op mijn blog heb geplaats. Om 'de boel' compleet te houden alsnog:

Have a nice day!
c.u.

5 opmerkingen:

  1. Schattig kaartje, Jolanda, je mag terecht tevreden ermee zijn !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is echt een prachtig geboortekaartje geworden Jo!!!
    En die kleine 'pitbulls' blijven té leuk! ;-)
    Liefs San.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die babykaart is zooooo mooi!
    Groetjes, Floortje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo,
    Wat maak jij leuke dingen.En dacht laat even een berichtje achter.Fijne dag,gr Anja een beginnende scrapster.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...