zaterdag 2 mei 2009

Kazan's Sketch #25

Voor alles is een eerste keer, dus ook voor het maken van een kaart aan de hand van een sketch.

Deze sketch is van 2 Sketches 4 You.
Mijn uitwerking van de sketch heb ik gemaakt voor onze buurman, Tom. Eigenlijk zal Tom a.s. woensdag Abraham pas de hand gaan schudden, maar vandaag wordt dit alvast gevierd.

Dit is het dan geworden. Over eigen werk ben ik meestal in eerste instantie niet zo complimenteus, maar deze vind ik eerlijk gezegd wel leuk geworden.

Used: Cardstock, Dreamy 2 van My Mind's Eye, Marha Stewart's Scallop Dot punch, Cricut's Plain Schoolbook.

De andere 2 kaartjes laten nog even op zich wachten (d.w.z. tot morgen), want ik ben wat later begonnen dan oorspronkelijk gepland.
c.u.

1 opmerking:

  1. Mooie kaart en die rand pons is ook erg gaaf.

    Groetjes,
    Renate

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...