vrijdag 22 mei 2009

Laura's Sketch #26: beterschap

Zojuist aan het freubelen geweest met een sketch van 2 Sketches 4 You met ietwat ander soort papier dan ik normaliter gebruik. Nog wat meer oefenen kan geen kwaad, geloof ik.

Hier mijn uitwerking van de sketch welke ik voor mijn schoonmoeder heb gemaakt. Kan ze momenteel wel gebruiken.
Deze ronde heb ik zowaar een nederlandstalige titel gekozen, dat snapt ze nu eenmaal beter dan engels.

Used: Cardstock, Jenni Bowlin: "Sitting Room" en "Dressing Room", Fiskars Upper Crest border punch, kant, lint tule, rub-on: Making Memories "Providence", Nestabilities "Labels One".

c.u.

3 opmerkingen:

  1. het is een leuke kaart geworden Jolanda. Moet ook maar eens aan de nestabilities

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het een super kaartje!
    Erg mooie kleuren en super papier!

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Welcome to 2S4Y! Your card is darling! We hope you come back to play!
    Laura

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...