vrijdag 8 mei 2009

Life starts at 40

Al forumhoppend ben ik bezig geweest dit kaartje te scrappen. Ik kan melden dat dat toch niet echt werkt. De volgende keer als ik ga scrappen, is m'n laptop in ieder geval uit. Dan schiet het toch wat meer op.
Eigenlijk was het de bedoeling dat ik mij op Laura's sketch #25 (2 Sketches 4 You) zou gaan storten, maar dat wilde even niet lukken. Ineens viel mijn oog op mijn clear cards van Short Cuts en heb ik besloten om daar mee aan de haal te gaan, want dat was eigenlijk alweer een tijdje terug.

De kaart die ik heb gemaakt is voor Margreet. Zij is morgen jarig. Zelf ben ik over een week of 2 aan de beurt om 40 te worden. Je zou ons dus lotgenoten kunnen noemen.

Al geinend hadden we het er al over om eens een tripje te maken richting huisarts om morfine in te slaan (want het zal vast pijn doen om de "3" te moeten verruilen voor een "4") en dan maar hopen dat we een bezoek aan Schumacher nog even kunnen uitstellen.

Used: Clear card van Short Cuts, cardstock, Porcelain paper line van Basic Gey, leftovers van de Tweet line van Upsy Daisy Designs, thickers, bloemen, knopen, rubbons: Simple Stated van Making Memories en Teen Girl van Doodlebug Design, Double Scallop en Doily Lace punch van Martha Stewart

Zo, voor mij tijd om even snel richting brievenbus wandelen, zodat mijn kaart ook eens een keertje op tijd bij iemand op de mat valt.

Fijne dag!

c.u.

4 opmerkingen:

  1. Dit is een hele mooie kaart Jo!!
    Doeg San.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart zeg! SUper! Wat heb je die omlijsting trouwens mooi gemaakt, mooi gebruik gemaakt van de kaart. Heel apart.
    Liefs,
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super leuke kaart Jolanda. En ik kan niet geloven dat jij over twee weken 40 wordt. Je ziet er echt jaren jonger uit dus de Schumacher kun je voorlopig echt wel van je to do lijstje schrappen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaart hoor Jolanda!

    Tja 40 .... heb er zelf ook aan moeten geloven zo'n 8 maandjes geleden al weer en dacht ook dat het pijn zou doen MAAR ik kan je vertellen dat het gewoon door gaat en het leven begint pas bij 40 toch!?!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...