zaterdag 2 mei 2009

Nog wat punches

De ronde had ik echt een heel nare vooravond (NOT). Ik had bij Dolls & Decorations nl. nog wat uitstaan. Vanavond heb ik de boel even opgehaald.

Echt heel vervelend allemaal hoor die double scallop en embossed zigzag punches van Martha Stewart en ook heel naar is de upper crest border punch van Fiskars. Inmiddels ben ik er achter dat je echt nooit genoeg punches kunt hebben.
Verder nog wat roosjes en nestabilities (Classic Scalloped Squares Large) ennn... ik zie nu net dat ik m'n hotfixsteentjes er niet bij heb gelegd.

De clearstamp is een cadeautje van Petra en zo ook de BIA wires. Isn't she sweet?! Ik vind van wel.

Van het weekend kan ik er in ieder geval lekker mee aan de slag, want ik wil/moet nog 3 kaartjes maken.

Voor straks alvast welterusten gewenst.
c.u.

2 opmerkingen:

  1. Oh wat een mooie spulletjes heb je weer gekocht. Ben erg benieuwd naar je 3 kaartjes.

    Groetjes,
    Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jeetje, blijf je aan de gang?? ;-))
    Nee hoor, je hebt weer prachtige spullies gekocht!!Ikwil natuurlijk wel mooie creaties zien hè?!

    Liefs San.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...