zaterdag 13 juni 2009

Dolls LO sketch #1: Endless Love

Met ingang van deze maand wordt er maandelijks op het forum van Dolls & Decorations een LO sketch gemaakt. Deze eerste sketch is van Sandra's hand.

Deze ronde heb ik een foto gebruikt waar ik al een tijdje iets mee wilde doen. Hij's afgelopen kerst genomen en dit is wat ik er mee heb gedaan.

Supplies: Coredinations Core Color, October Afternoon's "Daydream Rain Boots", Rusty Pickle's "White Chocolate Bunnies", Martha Stewart's border punches "Scallop Dot" en "Doily Lace", Prima Marketing's "Say it in Crystals", Quickutz "Diesel", Cricut's "Accent Essentials", bloemen.

Als het mee zit wil ik van het weekend nog een andere LO bij maken, want ik ben van de dubbele LO's.

As always ben ik weer reuze benieuwd wat jullie er van vinden.

c.u.

7 opmerkingen:

  1. Heel mooi Jolanda!
    Kleurencombi ook waanzinnig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een schitterende lo, serieus en ja die kleuren vind ik top!

    groetjes Dora

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een plaatje Jolanda!!!!
    Dat papier is zooooo mooi past perfect bij de leuke foto!!

    groetjes Fia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie layout, De titel past ook mooi bij de foto.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik had het gisteren al gezegd, ik vind hem schitterend geworden,en ik vind het erg leuk dat je mijn sketch hebt gebruikt!
    Liefs San

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Er bestaat een Yahoo-groep voor SU-liefhebbers. Via deze groep is het ook mogelijk om te bestellen in de VS. Je mag me mailen als je meer info wilt hebben. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hij is echt ge-wel-dig! Veels te mooi om in een boek weg te stoppen!
    Benieuwd naar "de andere kant" van deze layout...
    Groetjes, Floortje

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...