zondag 7 juni 2009

Laura's Sketch #27: Thanks for all you do

2 Sketches 4 You bestaat 1 jaar. Omdat te vieren hebben ze een Ultimate Card Showdown georganiseerd. Mijn inzending is, lang leve de ziekenhuisbezoeken en het studeren, ietwat aan de late kant, ik wilde 'm toch nog even op mijn blog plaatsen.

Supplies: cardstock, K & Company: "Wedding", lint. Cuttlebug "Butterflies", Tulip Slick, hotfix, Fiskars clearstamp "gracias, merci, grazie" and Martha Stewart's "Double Scallop" punch.

'k Ben toch benieuwd wat jullie er van vinden.
Overigens, wat voor mij een hele overwinning is: de hotfix.
Met de hotfix ben ik in het verleden altijd flink aan het vechten geweest en die steentjes wilden maar niet blijven zitten. Gevolg: hotfix steentjes aan de kant en echte Swarovski's er op. Nu is het mij dan eindelijk een keertje gelukt de steentjes vast te zetten met de hotfix.

c.u.

8 opmerkingen:

  1. Ik vind het een prachtige kaart, jammer dat je misschien te laat was om mee te dingen naar een plaatsje in de volgende ronde.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind je kaart erg mooi. Hopelijk ga je de hotfix nu toch iets vaker gebruiken. Hij is echt erg leuk om mee te werken.

    Groetjes,
    Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het een supermooie kaart, kleurencombi, de vlinders en gewoon oefenen met de hotfix. Deze kaart is gewoon erg mooi!

    Groetjes Dora

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart Jo!!!
    u je klaar bent met studeren kun je gelukkig weer vaker scrappen, en wij meer mooie creaties van je bewonderen!!!

    Liefs San

    BeantwoordenVerwijderen
  5. gorgeous card! one of my favorite color combinations!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaart, super die kleurencombinatie. Ik heb ook altijd ruzie met mijn hotfix hoor, ik gebruik nog steeds het liefst een cocktailprikkertje met wat tacky glue :)

    Liefs
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart, de vlinder is ook prachtig. Heb af en toe ook nog ruzie met de hotfix. Denk eindelijk zit het vast en ja hoor even later is het weer los. Waar het aan ligt???

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...