zaterdag 13 juni 2009

Scrapshoppen bij Paper & Pictures

Gisterochtend besloot ik af te reizen naar Paper & Pictures te Doorn. Ik wilde hun nieuwe winkel eigenlijk wel eens zien. Was ik hier nog behoorlijk negatief over P&P, moet ik dat nu toch wel even bij stellen. Qua spullen en ruimte (ook niet geheel onbelangrijk, want ik heb het niet zo met minie mierennesten) heeft het eigenlijk veel weg van het oude Dolls.
De inrichting vind ik echt helemaal geweldig: landelijk engels, maar dan white whashed. Daar houd ik wel van.

Er is maar een 'maar' en dat is dat ik ze toch wel behoorlijk aan de prijs vind.
Hoewel ik echt heel erg blij ben met m'n nieuwe spulletjes, ben ik toch niet helemaal los gegaan, omdat ik het prijsverschil zo nu en dan toch ietwat te gortig vond. Niettemin, als ik weer eens de behoefte heb om een scrapwinkel binnen te stappen, dan zal ik daar heus wel weer naar toe gaan, maar ik zal er de deur niet plat lopen.

Anyway... wat foto's van mijn aankopen.

In tegenstelling tot mijn grootste plannen ben ik thuis niet meteen aan het scrappen geslagen in verband met hoofdpijn. Op zich jammer natuurlijk, maar ik heb het weer overleefd.

c.u.

3 opmerkingen:

  1. Nou zeg, je hebt toch heel veel mooie spullies gekocht, ik ben er binnenkort ook in de buurt, misschien stiekem even een kijkje nemen;)
    Ziet er leuk uit wat je gekocht hebt! Veel plezier ermee!
    Groetjes Dora

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt wel heerlijk spulletjes gekocht zo te zien. Ik wil binnenkort ook weer eens lekker gaan scrapshoppen. Ik ben het wel met je eens wat betreft de hoge(re) prijzen bij P&P maar sommige dingen zijn er weer vrij goedkoop zoals bijvoorbeeld het papier van Webster's Pages.
    Maar al met al ben je toch heel goed geslaagd zo te zien. Ja mooie ingericht hè die winkel, om te smullen :)
    Veel plezier met je nieuwe spullies.
    Liefs, Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk om te lezen, Jo! Je hebt lekker geshopt zo te zien!

    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...