vrijdag 17 juli 2009

Aankopen

Inmiddels is het alweer een hele tijd terug dat ik de tijd heb gehad/genomen om te gaan bloggen. Sterker nog, ik kreeg van de week zelfs van Sandra op m'n kop. Althans, ze zei dat ik nu toch wel een beetje achter liep. Tja... daar is niets aan gelogen, maar ik had een goed excuus.
Afgelopen periode ben ik behoorlijk drukjes geweest met een verplichte cursus voor m'n werk (en nog geslaagd ook!!), vervolgens waren daar die fantastisch mooie dagen en was het te warm om binnen te gaan scrappen en ga zo maar even door.

Nu probeer ik m'n leven te beteren door alvast mijn blog weer iets bij te werken, te beginnen bij mijn aankopen.
Vorige week heb ik een klein bezoekje gebracht aan Scrap Amerika (re. onder). Ach, en toen ik dat berichtje van Scrap Holland binnen kreeg was ook ineens dat winkelwagentje aardig gevuld (boven).

Toen ik werd geattendeerd op een site waar ze echt heel mooie bloemen maken en ben ik op zoek gegaan naar een pons van EK Success. Na een stevige speurtocht (dat ding was nl. zo'n beetje overal uitverkocht) ben ik uiteindelijk terecht gekomen in de shop van Dekoratief Marian.

Ook nog gekocht, maar niet leuk genoeg om op de foto te nemen page protectors (groot/klein), een ink blending tool + blendig foam van Tim Holtz (Ranger).

Tijd om mijn nieuwe aankopen een plekje te geven en om vervolgens eens kijken of het mij lukt om weer eens wat productief te doen op scrap gebied.

Y' all have a nice day.
c.u.

4 opmerkingen:

  1. Woww wat een mooie spulletjes heb je gescoord ! En wat een gave bloemenpons ! Geniet ervan...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooie spullentjes weer Jolanda enne idd wat vaker bloggen hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie spullen om weer heerlijk jaloers naar te kijken, ben benieuwd wat voor moois je allemaal gaat maken nu, en we bloggen allemaal weleens minder hoor, maar erg leuk dat je er weer bent, en hoe is je cursus gegaan?
    Groetjes Dora

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw mooie spullen. Ik word gewoon jaloers. Hopelijk laat je snel weer een heleboel mooie kaarten zien.

    Groetjes,
    Renate

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...