zondag 26 juli 2009

Kazan's sketch #31: Enjoy

Op de valreep toch nog even bezig geweest met Kazan's sketch # 31 van 2 Sketches for You. Helaas heb ik Stampbord waarmee de meeste sketches zijn gemaakt. Dat lijkt me echt heel erg leuk om mee te werken.


In plaats van Stampbord heb ik daarom gekozen voor enigszins druk papier. Anyway, dit is mijn uitwerking van de sketch.


Supplies: cardstock, Imaginisce' Twitterpated line, EK Success flower punches, Making Memories "Simply Stated", knoopje.
Eens kijken of ik nog een leuke sketch tegen kom.
Ik ben er alleen nog niet uit wat het moet gaan worden: kaartje of LO.

c.u.

4 opmerkingen:

  1. oh I love the paper you used - simply darling on this sketch! Thanks for playing
    :) Kazan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is heel leuk geworden , Ik vind deze lijn ook zo schattig.
    Groetjes Lenet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een poepie je kaart! Heel lief en idd heel leuk papier

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het echt een super kaartje echt een schatje, die beestje op het papier zijn zo lief! Hele leuke uitwerking van de sketch!
    groetjes Dora.
    De stempel heet Smookie en is van Kars, gemaakt en ontworpen door Nellie Snellen, er zijn er nog meer, ook voor oud en nieuw, heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...