zondag 19 juli 2009

DCL #8: Happy Birthday

Sinds de 1e sketch was het van mijn kant bijzonder stil op DCL gebied. Lang leve tijdgebrek.
Sorry,
Sandra op jouw sketch heb ik bij dan ook (nog?) niet uit kunnen leven.

Ooooohhh, wat een ontzettende crime om deze kaart te maken. In zoverre, ik wist echt niet welke maten ik aan moest houden. Daarnaast was het voor mij de eerste keer dat ik een kaart als deze in elkaar heb gezet. Hier de boosdoener...

En hier mijn uitwerking ervan.
Ik moet zeggen dat de kaart er in het echt beter uit ziet dan op de foto, maar ook op de foto kan hij er aardig mee door. Hier mijn uitwerking.

Supplies: cardstock, Basic Grey's "Bittersweet", Cuttlebug's "Butterflies", hotfix, stempel van American Art Stamp.

Misschien straks nog wat scrappen. Nu even weet-ik-veel-watten.

Fijne zondag.

c.u.

8 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf kaartje, Jolanda. Lijkt me een heel gepuzzel om al die snij- en vouwlijnen goed te krijgen. Erg mooi papier ook.

    Groetjes,
    Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ondanks dat het dan een moeilijke scketch was heb je wel een heel erg leuke kaart er van gemaakt.

    Mooi papier! Warme kleuren.

    Groetjes,
    Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jolanda je het is je goed gelukt hoor deze schets

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hihi ja een crime zeker weten, maar dat zei je op het forum al, niet zomaar iets. Maar hij is erg leuk geworden, het kost wat tijd en gepuzzel, maar dan heb je ook wat!
    Veel liefs Dora

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou, ondanks het gepuzzel is hij heel mooi geworden hoor. Een echte uitdaging dus. :)) Schitterend papier heb je gebruikt, helemaal mijn smaak en die grote vlinder vindt ik super!
    Bedankt voor het meedoen.

    Groetjes Rosalien

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...