zondag 19 juli 2009

Dolls LO sketch #2: You are my Everything

De laatste in het rijtje voor dit weekend...
Deze LO heb ik gemaakt op basis van de sketch van deze maand in het Dolls forum. Evenals de kaart die ik gisteren heb gemaakt, is ook deze sketch door Sandra gemaakt.
Eigenlijk was ik alleen vast op zoek naar een geschikte foto en was ik voornemens de sketch 'ergens' aankomende week te doen, maar ineens kreeg ik een ingeving en besloot ik direct aan de slag te gaan.
Op een tweetal hartjes na, heb ik geprobeerd mijn LO zo strak mogelijk te houden met hier en daar een ietwat stoere touch.

Supplies: cardstock, K& Company's "Wedding", Making Memories' "Sticker Tiny Alpha Black & White, thickers, Autumn Leaves' "Stampology", Nestabilities "Labels One", hotfix, Martha Steward's "Embossed Zigzag" punch.

Deze ronde ben ik zelfs aan het scheuren geweest.

Het enige waarover ik wat langer over in dubio heb gestaan was of ik de naaimachine er nu wel of niet overheen zou jensen, maar uiteindelijk heb ik besloten dat deze ronde toch maar achterwege te laten.

As always ben ik ook deze ronde weer benieuwd wat jullie er van vinden. Voor mij persoonlijk is de LO in ieder geval goed geslaagd.
Fijne avond!


c.u.

4 opmerkingen:

  1. Wat ben jij productief geweest dit weekend! Ik moest ook tou kijken dus even iets minder, maar wat een gave lo heb je ervan gemaakt, leuk om het bij zw te houden, zo komt de foto er helemaal uit!
    groetjes Dora

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jeetje, als je ook begint met scrappen ,stop je niet meer!!
    Deze is ook prachtig Jo!!
    Hugs San

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ooo hij is mooi zeg! Heel mooi zo in het zwart wit.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die lo's zijn echt super. Niet te zoet, maar toch straalt er liefde uit!

    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...