vrijdag 17 juli 2009

Laura's Sketch #30: Happy Birthday

Om weer een beetje in te komen in het scrappen ben ik begonnen met een kaartje van 2 Sketches 4 You.
Op zich een simpele sketch, maar om nu te zeggen dat ik er echt iets knaps van heb gemaakt... nee. Ook niet zo vreemd, want ik ben tussendoor behoorlijk aan het mailen geweest.
In ieder geval is mijn uitprobeersel, het bloemetje, op zich wel gelukt. Ik moet alleen nog wat spulletjes kopen om dergelijke bloemen verder op te kunnen leuken, want nu de bloem eigenlijk nog iets aan de kale kant.

Anyway, hier mijn uitwerking van Laura's Sketch #30.
Supplies: left overs, Fiskars' Lace border punch, EK Succes flower punches, Martha Stewarts' Doily Lace punch.

De volgende keer maar eens kijken of scrappen zonder verdere afleiding me beter af gaat.


c.u.

7 opmerkingen:

  1. Your card is elegant, Yolanda!! I love it!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel erg mooie kaart en die bloemen zijn super zo met die randjes ga ik zeker proberen, helemaal top!
    groetjes Dora

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Stunning! Thanks for playing at 2S4Y!
    Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ondanks alle afleidingen tussen door is het een prachtige kaart geworden.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een hele mooie kaart hoor Jolanda mooie kleuren. Bedankt voor het meedoen bij 2S4Y.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...