zondag 26 juli 2009

Pencil Lines #144: the good old days

Vanmiddag ben ik al bloggend op het blog van Pencil Lines terecht gekomen: een LO-challenge blog.
Eigenlijk ben ik te laat met deze sketch, maar dat maakt 'm niet minder leuk vind ik zelf.

Wanneer je de sketch een kwart slag draait, kom je zo ongveer op mijn bewerking uit.

Supplies: cardstock, My Mind's Eye's line "It's Time Breaking Free" and that's about it. Dit alles komt uit the Dolls Good News Bogs.

Gezien de kleurstelling van de foto heb ik toch nog even zitten dubben of ik wel aan het distessen moest gaan. Uiteindelijk heb ik besloten het toch te doen. De foto stamt nl. toch alweer uit 1995 (zucht...).

Om de kleuren toch beter weer te geven hieronder nog een foto met de juiste kleuren. Jammer dat-ie zo overbelicht is...


Tja, waar het wel niet goed voor is om een fotolijstje uit je handen te laten vallen, waarbij het glas van het lijstje breekt...

Fijne avond verder.

c.u.

4 opmerkingen:

  1. Wat een schitterende foto en lay-out. Ontzettend leuk zo'n terugblik!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt gaaf, de lo de foto en de kleuren, wel een ingewikkelde sketch maar door de kleuren niet teveel te veranderen is het mooi één geheel geworden, je bent heerlijk bezig!
    liefs Dora

    BeantwoordenVerwijderen
  3. OO jouw uit werking is ook heel mooi geworden. Ik heb hem zelf gisteren ook gemaakt.Ik vind het een ontzettend leuke sketch.
    Groetjes Lenet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is mooi geworden!!! Vooral jou vind ik schitterend met je gekrulde en opgefohnde haar!!hahaha
    Hugs San

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...