maandag 17 augustus 2009

Blog Awards


Vanmiddag heb ik van Dora een tweetal awards ontvangen. Heel erg leuk dat ik daarvoor in aanmerking ben gekomen.
Bij het doorlezen van
Dora's blog kwam ik er al snel achter dat het niet alleen een kwestie van "even plaatsen" is. Het is nl. ook de bedoeling dat ik een vraag beantwoord...

Noem 7 dingen waarvan jij denkt dat die interessant zijn voor de lezers, over jezelf.
Tja, ga daar maar aan staan, want wat ik heel erg interessant vind zou een ander wel eens uitermate slaapverwekkend kunnen noemen. Maar ja, ik zal toch maar eens een poging wagen...
  1. Hoewel ik een baan heb waarbij ik veelvuldig de telefoon ter hand dien te nemen, heb ik een bloedje hekel aan telefoneren. Een cell phone vind ik in zoverre belangrijk dat ik voor belangrijke/noemenswaardige dingen bereikbaar ben, maar bel me vooral niet voor ditjes-en-datjes, want daar ben ik niet zo van.
  2. Het stomste wat ik ooit heb gedaan in m'n leven is afscheid nemen van mijn professionele danscarriere (Lee Jackson Dancers, maar ook heel veel techniek opgestoken bij Felix White). Als teenager zijnde vond ik stom genoeg het uitgaans leven leuker dan op de bühne staan. Zooooo sukkelig;
  3. Buiten vakanties om heb ik eigenlijk weinig tijd/rust om te lezen. Dat haal ik tijdens mijn vakanties maar al te graag in. Een goede thriller (Baldacci/Grisham) is nooit weg, maarr... ik begin altijd met de overheerlijke jetset roddels van de meest recente Jackie Collins.
  4. My all-time favorite music is toch echt in de eighties uitgebracht. Vooral de disco-/R&B-achtige dreunen zijn en blijven bij mij erg in trek.
  5. Waar ik absoluut aan verslaafd ben is "As the World Turns". Zonder te overdrijven, maar daar mis ik op jaarbasis hooguit 3 afleveringen van en zelfs dat is mij te veel. De DVR en VCRs draaien overuren en al helemaal tijdens de vakantie. Ook series als "24", "Lost", "Heroes" enz. zijn bij mij erg in trek.
  6. I am what I am en da's tamelijk van het directe en niet bepaald schijnheilige soort. Wanneer iemand om mijn mening vraagt, kan hij/zij die krijgen. Ik probeer er wel steeds beter op te letten niet ongevraagd mijn mening te geven. Dat gaat mij de ene keer wat makkelijker af dan de andere keer.
  7. Last, but surtenly not least... the best thing that ever happened to me en de enige die mij echt weet te raken: m'n husband, Dick.

Nou, zeggen jullie het zelf maar: was dit interessant genoeg?!

En dan is er nog award nummer twee. Die gaat eveneens gepaard met een opdracht.

Noem 5 dingen die je leuk vindt, die niets met scrappen te maken hebben.
Volgens mij is deze opdracht wel wat makkelijker dan de voorgaande, maar we zullen zien...
  1. Douglas: ik ben absoluut geen shopper, maar bij Douglas kan ik m'n ei wel kwijt. Van de week heb ik trouwens nog m'n testers uitgezocht (een jaarlijks terugkerende bezigheid). Ik heb echt een hele tas vol testers aan m'n moeder en zusje gegeven om te verdelen. Zonde om te laten liggen, want anders wordt het oud, nietwaar?!
  2. Onze huisdieren: 3 Maine Coons (Gypsy, Ranger & Homeboy) en 2 Chihuahua's (Hurricane & Jazz). Hoe krijg je het voor elkaar: het grootste gedomesticeerde kattenras en het kleinste hondenras onder een dak.
  3. M'n nichtje, Nala. Echt, ik houd absoluut niet van kinderen en heb ook een hekel om op kraamvisite te gaan en "ooh en aah" boven een wieg te hangen en al wat daar bij komt, terwijl ik zoiets heb van "wat moet ik hier". Nala is op kids gebied echt de enige uitzondering die bij mij een potje kan breken. Ze logeert regelmatig bij ons en we vermaken ons dan prima met z'n drietjes. Altijd weer heel gezellig.
  4. Kleding. Hoewel shoppen niet mijn ding is, ben ik gek op kleding. Als het voor mij weer tijd is om te winkelen reis ik in alle vroegte af naar de enige leuke winkel in Heerhugowaard: Alissa Mode. Een truttige naam, maar alles behalve truttige kleding. Bij Alissa kun je echt goed terecht voor kleding, schoenen, riemen, tassen en bijou en ben ik na een kleine 2 uur passen weer helemaal happy met diverse zeer up to date outfits.
  5. Heel simpel, maar waar ik echt heel erg blij van kan worden is wanneer Dick met een bloemetje thuis komt. Voor mij hoeft dat echt geen wekelijkse vaste prik te zijn (liever niet zelfs, want dan wordt het weer zo'n gewoonte).
Nu is het de bedoeling dat ik met de bovenste award naar 7 mensen ga verblijden en met de tweede award 5.
Net als
Dora kies ik voor 7 personen aan wie ik beide awards geef.

Wel meedoen, hè, dames. Ik ben echt reuze benieuwd naar jullie antwoorden.

Fijne alvast een fijne avond gewenst!
C.U. II

10 opmerkingen:

  1. Dank je wel Voor de Awards..Ik ga er even over nadenken hoor. 7 dingen die interessant zijn over mij pffff

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Thx.......heel leuk ;-))))))

    Nu nog even brainstormen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat gaaf jolanda, dank je wel!!! Ik heb de awards op mijn blog gezet, maar ik heb niet zulke lange antwoorden als jij hoor hahaha..

    GRoetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is erg leuk om het te lezen, je krijgt toch door de digitale wereld een beeld van iemand, en dan zijn deze antwoorden heel erg leuk. En je woont om de hoek! En je hebt een hekel aan kraamvisite! Je kan bij mij niet meer stuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dank je wel Jolanda! Daar ga ik vandaag eens goed over nadenken (op het strand), je leest snel m'n antwoorden!
    Groetjes, Floortje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben weer héééél wat wijzer geworden!!! ;-)))
    Hugs San

    BeantwoordenVerwijderen
  7. leuk even bij lezen...
    pfff ik ben nog bezig te denken!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nou, ik vond het erg leuk om te lezen.
    Grappig ook van jou 'stomme ' fout op dansgebied, zo heb ik ook eens twee super kansen aan mijn neus voorbij laten gaan, waarvan sommigen ook zeggen ; stom!:>)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ik heb zelf ook bij lee jackson dancers gezeten weet je of ze nog leeft en de andere 2 orginele lee jackson dancers

    gr loes bogers

    BeantwoordenVerwijderen
  10. @ Loes: stuur me s.v.p. even een mailtje (zie profiel).

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...