woensdag 12 augustus 2009

Card Patterns #27: Get well soon

Tja, als je zus je vandaag belt met de melding dat ze de Mexicaanse griep heeft, dan kun je het natuurlijk niet achterwege laten om een kaartje te maken.
Gelukkig lijkt het er op dat de Mexicaanse griep lang niet zo erg is als in eerste instantie werd aangenomen, maar griep is griep en is nog altijd geen pretje te noemen.

Voor deze kaart heb ik een sketch gevonden op het blog van Card Patterns en wel hun 27e sketch.


Ennn... zie hier mijn uitwerking.
Supplies: cardstock, Making Memories' paper pad "Just Chillin'", Martha Steward's Scallop Dot border punch, Nestabilities Classic Scalloped Squares Large, Cuttlebug "Butterflies", lint.

Morgen maar even op de bus doen.

Fijne avond allemaal.

C.U. II

9 opmerkingen:

  1. Van zo'n kaart moet ze wel snel opknappen;
    heel leuk en vrolijk!
    Beterschap voor je zus!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kaartje. beterschap voor je zus.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. So cute Jolanda!! I love pink and green together. And that butterfly is the perfect touch. Glad you could join us on CP.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zou van zo,n schattig kaartje me al een heel stuk beter voelen!!
    Lief van je en beterschap voor je zus!

    Groetjes Fia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi kaartje! Beterschap voor je zus!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat was toch wel een klein beetje schrikken lijkt me? Je weet niet meer wat je moet geloven he. Ik denk dat als iedereen die verder gezond is zo'n kaart krijgt, die griep zo de wereld uit is!
    Groetjes, Floortje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kaart en wens je zus maar beterschap.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. of het net zo erg is als dat ze zeggen of niet, volgens mij schrik je je wild, als je denkt wat er allemaal in het journaal is....die kaart is helemaal super, echt mooie kleuren en dat papier ..thnx je geeft me inspiratie kon er tot nu toe niet veel mee;)
    Ik hoop dat je zus snel aan de beterende hand is!
    liefs Dora

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Balen zeg, van je zus! Is ook wel schrikken hoor.gelukkig is het in haar geval niet zo erg, je hoort ook wel andere verhalen.
    Maar natuurlijk toch heel veel beterschap, en je hebt een heel mooi kaartje voor dr gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...