zondag 30 augustus 2009

Card Patterns #30: Happy Holidays

Voor de verandering ben ik weer eens aan het scrappen geslagen in de Xmas scene. Deze ronde heb ik daar een sketch van Card Patterns voor uitgezocht.

Het is een leuke sketch die om een snelle uitwerking vraagt.

En zie hier mijn uitwerking ervan:
Supplies: cardstock, colour core, My Mind's Eye "Be Merry"-lijn, Nestabilities, Cuttlebug's "Dove", stamp van Melissa Frances.

Binnen niet al te lange tijd maar eens gaan tellen hoeveel zelfgemaakte Xmas cards ik wil gaan versturen, denk ik.

Fijne avond.
C.U. II

9 opmerkingen:

  1. Wat een ontzettend leuke kaart weer, Jolanda!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind 'm hartstikke mooi en volgens mij zit je al goed in de kerstkaarten ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Snel of niet hij is weer super, wat een enorm leuke stempel heb je gebruikt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze is ook erg leuk! Wat een onwijs leuk stempeltje is dat.
    Hugs San

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beautiful card Jolanda! I'm glad to see you using this MME paper as I have a huge stack leftover from last year!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh Geez...talk about competition. This card is absolutely beautiful. I love it. YOU ROCK!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Great take on the sketch. I have that paper stack, too, and now you've inspired me to take it out and use it. Thanks for joining us at Card Patterns this week.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...