zondag 16 augustus 2009

DCL #12: HB2U

Sandra van Dutch Card Lovers had weer een mooie sketch in elkaar gedraaid.
Het was er in ieder geval eentje die ik niet zomaar voorbij kon laten gaan.

Deze ronde heb ik besloten weer eens gebruik te maken van een ShortCuts clear card, want het is alweer een tijdje geleden dat ik daarmee heb gespeeld.
Zie hier het resultaat.

Supplies: Shortcut Clear Card, Daist Bucket Perfect Harmony, Martha Steward's Dolily Lace border punch, thickers, lint.

Nala (9 jaar) logeerde dit weekend bij ons en heeft zich ook op de sketch uitgeleefd. Zoals ze zelf vertelde is dit haar "mooiste kaart ever".

Fijne dag verder!

C.U. II

5 opmerkingen:

  1. wat een leuke kaarten weer moet eerljk zeggen dat Nala über talented is hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart Jolanda, en eh......het zit in de familie zie ik....die van je nichtje is ook erg leuk!!!

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie kaart Jo, en die van Nala is ook prachtig!!Daar mag ze idd erg trots op zijn!
    Hugs,
    San

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaart, Jolanda! Leuk gedaan om het met het transparant te maken! Heel gaaf. En Nala d'r kaart vind ik ook super!
    groetjes,
    Sandra :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...