donderdag 20 augustus 2009

Get Sketchy #1: Whishing you a Happy Birthday

Het is behoorlijk op de valreep, want morgen is er alweer een nieuwe skect. Eigenlijk was ik voornemens om me eerder op de 1e sketch van het nieuwe challenge blog Get Sketchy te storten.



Ondanks het feit dat ik de sketch echt helemaal leuk vind, heb ik er toch wel even flink mee lopen etteren. Met het papier waarmee ik eigenlijk aan de slag wilde kwam het allemaal niet zo uit de verf.

Supplies: Cardstock, Bittersweet paper pad van Basic Grey, grunchboard van Tim Holtz' idea-ology, Fiskars' Upper Crest Border punch, stempel van Melissa Frances, bloem, lint, knoop.

Mijn uitwerking is dan ook eigenlijk heel iets anders dan ik had beoogd, maar eigenlijk vind ik 'm leuker zo.
Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden (eerlijkheid boven alles). Enne... de ietwat minder scherp genomen foto krijgen jullie cadeau.

Alvast een fijne avond en geniet nog even van het mooie weer zo lang het kan. Zelf duik ik nog even ons waterterras op.

C.U. II

12 opmerkingen:

  1. wat een leuk kaartje! mooi papier ook die achtergrond!

    eerlijk waar, geen kritisch puntje te vinden! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is schitterend Jolanda, ik vind die kleuren zo mooi!
    En gewoon superleuk dat je mee hebt gedaan!
    liefs Dora

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg mooi kaartje heb je gemaakt Jo!!
    Hugs San

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het een prachtig plaatje...en enige minpuntje is de ietwat wazige foto!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wil je echt eerlijkheid? Nou nij is prachtig

    BeantwoordenVerwijderen
  6. I love the border of your sentiment really cool..! I love the paper 2..

    XoXo,

    Giselle

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kleuren en de swirl past perfect bij de sketch! Leuk dat je meedoet en hopelijk tot de volgende uitdaging!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hij is werkelijk prachtig een plaatje gewoon.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. This is beautiful
    Thanks for playing!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. gorgeous birthday card!!! Thanks for playing with us over at Get Sketchy!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. another gorgeous card, I love your work and so glad I have come across your blog

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...