vrijdag 21 augustus 2009

Get Sketchy #2: MC

Vandaag is de 2e sketch van Get Sketchy gelanceerd. Op zich een heel simpele sketch, maar jeetje, wat liep ik te balen toen ik in eerste instantie mijn kaartje dacht af te hebben...

Wat bleek... mijn kaartje was zo'n beetje een kopie van dat van een van de DT-leden. Nou echt, als je tot die ontdekking komt zakt je broek zo'n beetje af.

Bij wijze van variatie(tje) heb ik er daarom nog een swirl doorheen 'gejast', maar ik ben nu alles behalve tevreden over het resultaat.
Ach ja, laten we het maar op een 'off-evening' houden (zucht).

Supplies: Cardstock, Be Merry line van My Minds eye, Fiskars' Embossing border punch Winter Greetings.

Er zit maar een ding op... Als ik van de week nog tijd heb, zal ik er nog eentje moeten maken. Ik zet 'm in ieder geval niet op het forum.

Fijne avond verder.
C.U. II

12 opmerkingen:

  1. Ik vind 'm anders wel leuk....misschien nog een finishing touch??

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow its so beautiful. Love that tree
    Thanks for playing with us at GET SKETCHY!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jolanda wat ben je supersnel zeg.........en ik vind het wel een leuke kaart, en dat je dan bijna dezelfde maakt, je hebt hetzelfde papier, maar deze is toch echt anders hoor, vind die swirl erdoor ook leuk! Gewoon een leuk uitwerking, en ja we moeten niet elke week moeilijk gaan doen, met de sketches;)
    En ik vind het gaaf dat je weer hebt meegedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nice job!!! I love that you did a holiday take on the sketch! Thanks for joining us at Get Sketchy!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je kaart is super leuk! Net met de swirl! Omdat deze ook in het dennenboompje te vinden is. Vandaag kijk je er misschien heel anders tegenaan! Leuk dat je weer meedeed en een fijn weekend, Angèle

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik kan niet anders zeggen dan dat ik het een heel leuk kaartje vind. Het papier is erg mooi.

    Groetjes,
    Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ontzettend mooi! Een kerstkaart met pastelkleuren. Heel apart.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik had deze nog helemaal niet gezien!! Hij is erg leuk!!
    Hugs San

    BeantwoordenVerwijderen
  9. This is a fantastic card I love the the festive tree! BR-t

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...