zondag 23 augustus 2009

Get Sketchy #2: So... tweet (in de herkansing)

Gisteravond ben ik wederom bezig geweest met Get Sketchy's 2e sketch. Bij het maken van mijn vorige uitwerking van de sketch was ik nl. niet zo heel erg enthousiast.

Over mijn laatste uitwerking ben ik persoonlijk heel wat beter te spreken.

Supplies: cardstock, Making Memories paper pad "Just Chillin", lint, stempels van Imaginisce en Inkadinkado, Fiskars Aprin Lace border punch, Nestabilities.

Enne... voor degenen die twijfelen: hij's groen (hahahaha)

Geniet van het mooie weer.

C.U. II

11 opmerkingen:

  1. Deze is super Jolanda, hij klopt helemaal! Een plaatje!
    Ik kan niet forummen, ben met de spam eruit gegooid, dus moet even wachten totdat weer goed is, dus als ik niet op het forum reageer dan weet je waarom!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super, wat een mooie kleuren ook!! Heel rustig en integer....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo hé, dit is nou wat ik noem een cute card. Helemaal super!
    Ik zie dat je in Almere woont, mijn zus heeft daar een kapperszaak Zizzors. Ken je die toevallig?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is echt heel erg mooi!! Klopt helemaal en wat een leuke stempeltjes. HOe heb je die scallop cirkel gemaakt om die stempel? Die is echt leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind hem geweldig Jolanda. Heel rustig en mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. darling card Jolanda!!! Wow...those are perfect together and I LOVE that bird!! Thanks for joining us over at Get Sketchy!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldigggggggggggg, is het vogeltje een stempel??? Wie wat waar, wil 'm hebbuhhhhhhh...Denk dat ik deze maar eens ga liften;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. This card is Sa-weet....

    Love it..

    Thanks for playing with us at Get Sketchy!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hij is inderdaad heel anders .Ik vind ze allebei heel leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ben nog even naar de eerste kaart gaan kijken. Ik blijf 'm mooi vinden!
    Deze is ook prachtig! Groen is een van mijn favo kleuren en ik ben gek op vogeltjes!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...