vrijdag 28 augustus 2009

Get Sketchy #3: Happy Birthday

Je kunt zeggen wat je wilt, maar het is een absolute gave om de verjaardag van de tweelingbroer van je schoonvader te vergeten. Het is een gave die ik werkelijk tot in de puntjes beheers, want het gebeurt me nagenoeg ieder jaar weer (shame on me).

Als ik straks nog naar de brievenbus wandel zou het zo maar eens kunnen gebeuren, dat deze kaart nog op tijd op het matje valt. Tja... en zo niet, dan wordt het maandag.

De Get Sketchy's 3e sketch vond ik uitermate geschikt voor een mannenkaart.

Voor wat betreft papier zit ik niet zo in de mannenscene en dus heb ik zo'n beetje voor de laatste keer de sterretjes van My Mind's Eye er maar weer bijgepakt.

Supplies: cardstock, Just Dreamy 2-lijn van My Mind's Eye, "Celebrate It" stamp van Melissa Frances

Mannenkaarten zijn niet helemaal mijn ding, maar dat zal met de tijd wel komen.

Overigens is het model die deze kaart showed wel een echte kerel (nou ja... ooit eens geweest dan): Homeboy a.k.a. Homey, een van onze stoere Maine Coons.

Fijne avond!

C.U. II

10 opmerkingen:

  1. Gave kaart Jo!! En wat een super model heb je gebruikt voor de presentatie!! ;-)))
    Hugs,
    San

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wahaha die kat......zal dat ook eens bij onze teckel proberen ;-)
    Kaartje is wederom heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gaaf kaartje, g
    eeft mij gelijk weer ideetjes met mijn nieuwe sterrenstans.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hihihi, je kaarthouder is erg origineel!! En schattig ;)
    Mooie kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. such a fun card and I love your model...she's very sweet :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind het zo leuk, echt zit me hier toch te lachen, kan ik 'm niet eens lenen;)
    Je kaart is super, ik vind die sterren echt heel leuk, en ik heb ook niet veel mannenpapier, dan heb je het zo toch heel goed gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Okay girl. I'm sooo giving you extra credit for getting your kitty to pose with this beauty of a card.Thanks for playing with us at GETSKETCHY!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je manier van presenteren levert een boel leuke reactie's op.
    Mooie kaart en mooie kat!
    Leuk dat je weer meedoet bij GS!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik geloof nooit dat mijn kat dit toe gaat laten, wat een schat zeg!
    Je kaart is prachtig!
    Thanks for giving our sketch a try!
    Hugs,
    Lisette

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...