zaterdag 8 augustus 2009

Kazan's sketch #32: Happy Holidays

De dag liep vandaag ietwat anders dan gepland, maar was zeer zeker niet minder leuk.
Voor vandaag hadden we werkelijk niets gepland staan en zodoende had ik mijzelf vandaag een scrapdag beloofd.

Na wat berichtjes te hebben doorgefietst in het Chi-forum ben ik aan Kazan's 32e schets voor 2 Sketches 4 You begonnen.

Alleen kwamen de wekelijkse boodschappen tussendoor. Van het een kwam het ander en lang verhaal kort: we zijn op schilderijen- en kledenjacht geweest. Voor wat betreft de schilderijen zijn we wel geslaagd. Het vloerkleed laat nog even op zich wachten.

Al met al kwam er van scrappen niet zoveel meer terecht. Zojuist ben ik er dan ook pas aan toe gekomen om de
Kazan's sketch verder uit te werken en zie hier het resultaat.

Supplies: cardstock, My Mind's Eye's "Be Merry", Spellbinders Nestabilities "Labels One", Cuttlebug "Swiss Dots", Fiskars border punches "Upper Crest" en "Winter Greeting". Melissa Frances "Holidays", Hotfix, tule.

Mijn eerste Xmas card van dit jaar. De papierlijn is weliswaar nog van vorig seizoen, maar dat mag de pret niet drukken.

As always ben ik weer reuze benieuwd wat jullie er van vinden.

Deze foto van Jazz (li.) en Hurricane (re.) is van vanmiddag. Ik vond 'm zo leuk en vond dat-ie wel een plaatsje op m'n blog verdiende.

Fijne avond verder.

C.U. II

6 opmerkingen:

  1. Oje kaart is mooi geworden zeg, en wat heb jij een lieve hondjes, inderdaad een hele leuke foto

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtige kerstkaart Jolanda, en die foto erug leuk wat een snoepies

    BeantwoordenVerwijderen
  3. i Loooove My Mind's Eye :) You have done a fantastic job using their gorgeous paper with this sketch. Oh and can I just say that those puppies are just the cutest too.
    Thanks for playing
    :) Kazan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart hoor, weer eens wat anders dan zo'n standaard kerstkaart, heel leuk gedaan met de strik!
    En wat een scheetjes zeg haha de hondjes, geweldig hoe ze erop staan.

    Liefs, Marley

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind je kaartje helemaal TOP!!!!
    En de foto van je doggies is ook geweldig!
    Hugs San

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...