vrijdag 21 augustus 2009

Kazan's sketch #33: Hugs and Kisses

Na het lezen van een e-mailbericht besloot ik dat een van mijn vriendinnen wel een opstekertje kon gebruiken. Op de sketch van 2 Sketches 4 You van deze week had ik mij nog niet gestort, dus ik had meteen een goede aanleiding om er aan te beginnen.
Zie hier
Kazan's 33th sketch.

Mijn uitwerking van de skecht zou je roze kunnen noemen. Een bewuste keus, want die valt helemaal in "M's" straatje. Ik had 'm vanochtend al gemaakt, maar ja... drukke dag, hè. Dus ik kon 'm niet eerder posten.

Supplies: Cardstock, Making Memories paper pad "Just Chillin", Nestabilities, hotfix, stamp van Melissa Frances, lint, tule.

Morgenochtend maar eens een wandeling maken richting de brievenbus...

Fijne avond.
C.U. II

10 opmerkingen:

  1. Die is leuk !! Lekker rose en bling bling !!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is weer een lieverdje zeg!!
    Leuke kleurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het werkelijk een schitterende kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een plaatje heb je weer gemaakt. Ik kijk echt graag naar je kaarten.

    Groetjes,
    Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mWat een mooi kaartje zeg! Lieve kleurtjes en lekkere bling!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jolanda this is darling :) The colors are so soft and pretty.
    Thanks for playing
    :) Kazan

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lovely card, and the bling is a great accent!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. this card is really pretty, love the embellishments you have used

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...