zondag 2 augustus 2009

Laura's Sketch #31: Thanks a million

Na wat blogsurfen ben ik vanochtend gestrand bij 2 Sketches 4 You. Laura had voor deze week weer een leuke sketch gemaakt.

Net als altijd was ik ook vanochtend weer in een hevige strijd verwikkeld om het juiste papier uit te zoeken.
Om een af andere reden vond ik dat ik me op deze sketch moest uitleven met paarsachtige tinten. Tja... en toen kwam ik tot de conclusie dat ik die niet/nauwelijks heb. Hmmm... binnenkort maar weer eens wat shoppen, geloof ik.

Anyways, mijn uitwerking is niet zo paars(achtig) en ook niet zo strak geworden als ik voornemens was, maarrr.... ik heb wel me de stempel gebruikt waar ik me echt het schompes naar heb gezocht en waar ik echt heel erg blij mee ben.
Hier mijn crea op basis van
Laura's Sketch #31.

Supplies: cardstock, Porcelain Paper line van Basic Grey, lace, pins, clear stamp "Celebrate It" van Melissa Frances en Fiskars' Threading Water punch.

Ik ben reuze benieuwd wat jullie er van vinden, dus kom maar op met die BB-tjes enne... honesty first!

Ga ik ondertussen weer op sketch jacht.

Fijne zondag!

C.U. II

3 opmerkingen:

  1. echt een hele mooie kaart geworden Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterende kaart, en hele mooie kleuren weer, topper!
    liefs Dora

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...