maandag 10 augustus 2009

Laura's Sketch #32: Season's Greetings

Deze week dacht ik eens goed te beginnen door mij meteen te storten op Laura's 32e sketch voor 2 Sketches 4 You.

Zo het er op lijkt ben ik in de Xmas mood, want evenals mijn vorige crea is het ook deze ronde een Xmas card geworden. Sterker nog, ik heb dezelfde lijn gebruikt als mijn voorgaande kaart.

Supplies: cardstock, My Mind's Eye "Be Merry", Cricut "Beyond Birthdays".

Of ik morgenavond net zo ijverig ben, zien we dan wel weer.
Voor nu in ieder geval een fijne avond gewenst.

C.U. II

16 opmerkingen:

  1. Hartstikke leuk ! Wie wil er nou niet zo'n kaart ontvangen met Kerst ;) Ik hou me warm aanbevolen, haha.

    Groetjes, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hier nog eentje!!!
    Heeft toch wat knusjes weer zo,n kerstkaartje!!
    Hij is leuk zeg!!!

    Groetjes,
    Fia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super cute! I love the new look to your blog too! :) Thanks for playing at 2S4Y!
    Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke lijn is dat hè? Daar heb ik vorig jaar zoveel kaartjes van gemaakt dat ik nog over had! Je kaartje is er in ieder geval heel leuk door geworden!

    Liefs,
    Leontine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ontzettend leuk kaartje! Vooral die sneeuwman vind ik erg schattig erbij!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. o dit is een hele leuke kerst kaart. prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hij is verdomde leuk, echt snoezig!
    xo Dora

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een cuties je kerstkaartjes...maar je hondjes vind ik nog cuter! Wat kijken ze prachtig in de camera...scrappen!
    Groetjes, Floortje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh so super cute! I love your card.

    Thanks for playing with us at http://2sketches4you.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  10. That is just wonderful, your snowman is adorable, great job.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. This is very pretty!!! Love the snowman!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...