vrijdag 28 augustus 2009

Laura's Sketch #33: Joy

Weliswaar ben ik met mijn uitwerking van de 12e sketch van DCL geen winnaar geworden, maar ik kan melden dat ik het erg leuk vond toen Sandra me meldde dat mijn kaartje was genomineerd om tot winnaar uitgeroepen te worden. Het was nl. voor mij sowieso voor het eerst dat ik 'zo hoog' was geëindigd met een van mijn kaartjes.
Voor alles is een eerste keer, zullen we maar zeggen.

Zojuist ben ik bezig geweest met een card sketch van 2 Sketches 4 You, Laura's 33e om precies te zijn.

Aangezien Xmas nu heel langzaam toch steeds dichterbij komt, ben ik wederom aan de slag gegaan met mijn left over Xmas-papier van vorig jaar.
Voor deze maand heb ik even een scrap-koop-stop afgekondigd voor mezelf, want ik bleef maar kopen. Op zich wel goed hoor zo'n koop-stop, want nu gaat het oude papier er ook wat sneller doorheen, maarre... ik zal blij zijn als het september is. Nog een paar dagen en dan is het toch echt "D&D, here I come!".

Anyway, ik heb 'm een kwartslag gedraaid, maar zie hier mijn uitwerking van Laura's 33e sketch.

Supplies: cardstock, be Be Merry-lijn van My Mind's Eye, Upper Crest border punch van Fiskars, stempel van Hampton Art (Shelly Comiskeyt/Simpley Shelly).

Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden.

Gisteren heb ik trouwens eindelijk weer wat foto's laten afdrukken/besteld bij foto.com. Kan ik tenmiste ook weer eens een LO-tje maken, want daar heb ik wel veel zin in. Een deel van de foto's is jullie wel bekend: die van de zwanen. Enne... Cootje... een van de foto's met zo'n zwanenhart zit er ook bij, hoor.
Wel moeilijk uitzoeken, want er zaten een hoop echt mooie foto's bij, maar ik zie mezelf nu ook weer geen 20 LO's van zwanen in elkaar flansen. Ach ja, we zien wel wat het wordt...

Net nog even een (voor mij) nieuwe groep zwanen gevoerd. Deze ronde wel met gevaar voor eigen tenen. Op mams na, durfde de rest van de groep (6) niet uit de hand te eten. Op zich niets mis mee, maar als ik de anderen wilde voeren duurde het mams te lang en wilde ze zien of mijn tenen ook eetbaar waren.

Have a nice day.
C.U. II

11 opmerkingen:

  1. Wat heb je er weer een mooi kaartje van gemaakt! En wat leuk gefotografeerd met dat gouden koort erbij..!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig Jolanda
    dit is nou echt een schitterende kestkaart.
    zo wil ik ze wel op mijn matje krijgen.

    succes met de nieuwe fotoos straks
    ben benieuwd wat je gaat maken met de zwanen.

    dighug sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. this card is really lovely, great to see Christmas cards so early in the year but I guess its just around the corner

    BeantwoordenVerwijderen
  4. WAt heb je weer een super kaart gemaakt!!
    HUgs San

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super cute! Thanks for playing at 2S4Y!
    Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kerstkaart, heel mooi gedaan. En nog gefeliciteerd met je top 3 notering, was ook een prachtige kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind het een prachtkaartje, en helemaal terecht in de top 3! En pas maar op je tenen;)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke kaart weer. En gefeliciteerd met je nominatie, altijd erg leuk zulke dingen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Erg leuk kaartje gemaakt weer Jolanda.
    En veel succes met je lo van de zwanen, ik ben heel benieuwd hoe die wordt.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...