zondag 30 augustus 2009

Merry Christmas

Eigenlijk wel raar, Dick en ik 'moeten' nog op vakantie en ik ben nu al druk bezig met het maken van Xmas cards. Deze ronde geen sketch of wat dan ook, maar gewoon een beetje in de wilde weg gefreubel van mijn persoontje.

Ook deze keer maar weer het engeltje mee gefotografeerd voor nog een (heel) klein beetje extra kerstsfeer.
Supplies: cardstock, My Mind's Eye "Be Merry"-lijn, stamp Inkadinkado, Fiskars' Upper Crest Border Punch.

As always ben ik weer reuze benieuwd wat jullie er van vinden.

Fijne avond!
C.U. II

7 opmerkingen:

  1. Leuk zeg en ik zou zeggen: vaker zelf freubelen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weer leuk hoor Jolanda! Dat papier heb je gebrand zeker, dat vind ik ook zo mooi staan! Mooie kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oooh, maar dat gaat je prima af zonder sketch ;) Mooie kaart weer (ik weet het, ik word een beetje saai met mijn commentaar ;) )

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit is ook weer een heel leuk kerstkaartje! Je bent lekker bezig met de kerstkaarten!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze is ook weer helemaal super!!
    Ook zonder extra engel helemaal kerstsfeer.haha
    Hugs San

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kerstkaart. Gewoon vaker zelf aan de slag gaan, het resultaat is super.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...