zondag 2 augustus 2009

You and Me

Eigenlijk wilde ik af van de dubbele LO's, maar ik kreeg het simpelweg niet voor elkaar om in mijn album naast een strakke/moderne layout een totaal andere kleur en stijl te doen. Daar raakte ik accuut geïrriteerd door (ja, ik weet het... ik ben heel erg).

Om m'n album dan toch weer met een gerust hart door te kunnen bladeren, ben ik zojuist bezig geweest met het maken van deze LO.

Supplies: cardstock, "Wedding" van K & Company, thickers, rub-on van Melissa Frances, hotfix.

Geschikte zwarte letters bleek ik niet in huis te hebben (ik moet écht weer shoppen, hoor) en daarom heb ik de gebruikte witte thickers met zwarte inkt behandeld.

Deze foto's zijn vorig jaar genomen in onze hotelkamer tijdens ons verblijf in Maspalomas. Een kwestie van eens uitproberen of het ons ook zou lukken een foto van ons twee te nemen zonder statief o.i.d.. Redelijk gelukt, toch?!

Fijne avond!
C.U. II

7 opmerkingen:

  1. Mooi strakke LO! En grappige foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie lo, Jolanda! Vakantie was vast en zker geslaagd ;-)

    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En of de foto gelukt is !!
    Mooie lo Hoor !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie LO Jolanda! Ik zou je aan de hand van die foto's niet herkennen in vergelijking met je avatar! Je hebt vele gezichten;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind het een plaatje, mooi die kleuren en erg lieve foto's!
    liefs Dora

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie lo geworden!!! En leuke foto's!!
    Hugs San

    BeantwoordenVerwijderen
  7. O, hoe herkenbaar...jij bent heus niet de enige die erg is hoor....
    Je layout is erg mooi, clean en simple!
    Groetjes, Floortje

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...