zaterdag 5 september 2009

Before and after

Als je eigenlijk een werkblad hebt van ± 4m. lang en je in werkelijkheid niet meer hebt dan een kleine 50 cm. om je troep kwijt te kunnen als je aan het scrappen bent, dan geloof ik toch echt dat het tijd is om iets te doen in het kader van opruimwerkzaamheden.
Da's dus wat ik zojuist heb gedaan en ik moet zeggen als de boel dan weer aan kant is: WOAWWW, wat een ruimte!!

Hoewel op het moment van het nemen van de B&F-picter niet aanwezig, heb ik doorgaans altijd gezelschap van ons 'kleinste' katje Ranger van een kleine 11½ kg..
Inmiddels is Ranger weer aangeschoven en heb ik 'm op de plaat vastgelegd.

Hoewel Maine Coon katers 9-12 kg. kunnen wegen, is Ranger ietwat aan de adipeuze kant. We gaan dan ook kijken of we hem zo'n 2 kg. kunnen laten afvallen, maar dat moet wel op een dusdanige wijze dat onze andere 2 katten niet als een stelletje gratenpakhuizen door het leven gaan. Moeilijk, maar wel een absolute must...

Terug naar m'n scrapkamer...
Had ik een klein jaar geleden nog meer dan genoeg ruimte, inmiddels heb ik zoveel spullen dat ik Dick toch echt lief zal moeten aankijken en hem zal moeten vragen of hij planken of kastjes voor me wil maken voor aan de muur, want ik kan m'n troep nog maar nauwelijks kwijt. De kasten t.o. m'n bureau zijn ook al ietwat aan de volle kant.
Maar ja, inmiddels heb ik in diverse fora en blogs al gelezen dat dat een echt srappers probleem is. Scrapkamers zijn nooit groot genoeg en àls dat al het geval is, dan is dat maar zeer tijdelijk. Of lieg ik nu? 'k Kan me niet voorstellen.
C.U. II

7 opmerkingen:

  1. Naah, valt best mee hoor, die troep van jou, vind het nog best overzichtelijk, ha ha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zoals het bij jouw troep is, is het bij mij opgeruimd. Heb echt geen plek meer in mijn kamer. Kun je nagaan wat een troep het bij mij is als het niet opgeruimd is.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohh dit ziet er nog heilig uit!!
    Maar een mooi en netjes plekje heb jij, en wat een schat van een poes, gezellig he zo,n beestje bij je !!!!

    groetjes Fia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik ben weg van je maine coone, zal je niet vreemd voorkomen. ik heb vaak nog veel meer rotzooi dan op deze foto, zal je niet vreemd voorkomen en ik vind dat je echt een gatver-te leuke stoel hebt.... zal je niet vreemd voorkomen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik kan er niet echt over mee praten, maar als ik mijn eigen stekkie heb laat ik ook deze foto's zien! Ik scrap aan de keukentafel eten daar toch niet. En laat het ook gerust een dag liggen, maar zodra een project af is ruim ik alles op.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een geweldige post, zo herkenbaar! Had vroeger veel meer ruimte beschikbaar, maar dat lag ook altijd vol en nu heb ik een ienie-mini ruimte en toch net zo weinig bewegingsvrijheid! Scrappen is toch wel een soort van afwijking vrees ik, gelukkig zijn er zoveel lotgenoten groepen, haha.
    Groetjes, Floortje
    P.s. geweldige "eenvoudige" kerstkaarten!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...