vrijdag 4 september 2009

Best Wedding Wishes

Ik blijf voor m'n collega's in de weer, want van de week ging er 'ineens' een envelop de afdeling over voor een collega-tje die na 12½ jaar 'illegaal' onder een dak te hebben gewoond met haar vriend, in het huwelijksbootje stapt om vervolgens legaal door het leven te gaan. Woensdag 09.09.09 is het zover.

Dit wordt haar 2e huwelijk. Daarom trouwt zij niet in het wit, maar in het groen. Mijn collega-tje kennende zal het ongetwijfeld een mooie kleur groen zijn.
Anyway, een groene trouwkaart zal ik hoogst waarschijnlijk nooit maken, maar wel een witte met een verklaarbare groene accenten.

Supplies: cardstock, Cuttlebug's "Swiss Dots", "Just My Type" & "Celebration Stamps", Nestabilities oval & oval scallop, stamp Martha Stewart "Celebrate It".

Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden.

Alvast bedankt voor het kijken en een fijne dag gewenst.

C.U. II

8 opmerkingen:

  1. het is een prachtige kaart, als ik dit dus probeer, gaat het finaal mis, maar ik ga het toch weer een keer proberen, hij is top!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kaartje, en die groene accenten vind ik heel subtiel!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel stijlvol....mooi zo met dat groene accent!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een verschrikkelijk mooie kaart Jolanda. Super.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wowwww dit is een prachtig kaartje zeg!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...