dinsdag 29 september 2009

Get Sketchy #7: Get wel soon

Da's ook wat, hoor. Kom je terug van vakantie, heb je het scrappen niet meer in de vingers.
Nou ja, het zal wel weer terug komen denk ik ennn... enige aanvulling op de papiervoorraad kan ook geen kwaad.

Anyway, ik zou gistermiddag al aan Get Sketchy's 7th sketch beginnen, maar uiteindelijk was het avond toen ik er mee van start ging. Zoals gezegd ben ik nog ietwat "rusty" te noemen, maar hier toch mijn uitwerking.

Supplies: MME's (Wild Asparagus) "Sister's Floral/Coral paper, cardstock, Cuttlebug's "Styliezed Flowers" en "Flower #1", Melissa Frances' stamp "Celebrate It", EK Success stamp "Retro Flower" en "Retro Flower - whale".

Eigenlijk heel sukkelig, want waar ik gisteren niet op kon komen zie ik nu wel: het mist nog een kleur om de eentonigheid er uit te halen. Nou ja, laat ik vooral hopen dat m'n volgende scrapsels wat minder stroef gaan en wat mooier zullen zijn.

Have a nice day!

C.U. II

6 opmerkingen:

  1. Je bent alweer lekker an de scrap zie ik. Erg leuk kaartje Jo!!
    Hugs San

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jolanda this is beautiful! Love the muted colors..thanks for playing with us over at Get Sketchy!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hier is toch niets mis mee, ik vind hem errug leuk zelfs!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze vind ik ook heel erg leuk! Ik moet toch ook echt eens zulke bloemenponsen aanschaffen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een kleurtje mis ik inderdaad in deze kaart. Verder vind ik hem wel leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Echt niet rusty! Wat een supergave kaart!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...