woensdag 30 september 2009

Kazan's sketch #36: Wishing you a Happy Birthday

Vanmiddag naar een echt zeer intellecuele film gekeken: "Transformers: Revenge of the Fallen" (hahahaha, dat soort films vind ik op z'n tijd echt heerlijk om naar te kijken). Zodoende is er van scrappen vandaag maar weinig terechtgekomen.

Uiteindelijk ben ik van start gegaan met Kazan's 36th sketch voor 2S4Y.
Een leuke sketch met deze uitwerking als resultaat.
Supplies: cardstock, papier van DCWV "the mini stack 3", lint, Nestabilities, Melissa Frances stamp "Celebrate It", Fiskars' Threading Water punch.

Op zich ben ik wel tevreden over het resultaat, zij het dat ik toen ik alles had opgeplakt en bevestigd er achter kwam dat ik de randjes ben vergeten te inkten. Maakt niet uit, ik kom er wel (weer)...

C.U. II

9 opmerkingen:

  1. prachtig kaartje...ennne ik vind dat ook leuke films om te kijken :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gave kaart! En zit dat paarse er nu onder?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Als je het niet had gezegd...was het mij niet opgevallen! Mooie kaart.
    Groetjes, Floortje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het heerlijke kaart, de kleuren, top, en die tekststempel wil ik ook...blijf maar zoeken!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit is alweer zo'n leuk kaartje.
    Je hebt je draai alweer gevonden na de vakantie.
    Hugs San

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Very pretty! Love the soft colors you used!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. love the soft pastels on this one - thanks for playing
    :) Kazan

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...